۷- سئو وبلاگ شما را اشتباه می کند

به راحتی می توان چشم از جایی که باید در تلاشهای بهینه سازی خود در استراتژی محتوا خود متمرکز شوید ، چشم پوشی کرد.

گاهی اوقات بهتر است هنگام تدوین استراتژی سئو قوی تر برای تأکید بر رویکرد شما در بازاریابی محتوا ، به اصول اولیه برگردید. در اینجا هفت اشتباه معمول وبلاگ نویسی سئو که اکنون ممکن است مرتکب شوید وجود دارد.

بازاریابی محتوا

خطای شماره ۱: کپی ناکارآمد

شاید شنیده باشید که نوشتن برای کاربران مهم است؛ موتورهای جستجو نیست بعضی اوقات ، تیم های جستجو و محتوا این بهترین عملکرد مهم را فراموش می کنند. کم نور بودن محتوا و پرهیز از ناراحتی بیش از حد به مخاطبان شما کمک می کند تا به راحتی با آن درگیر شوند. مهم است که به یاد داشته باشید که در اکثر موارد ، محتوای وبلاگ در مورد ایجاد آگاهی در مورد یک نیاز است. وبلاگ نویسی به ساخت برند شما کمک می کند و شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما ایجاد می کند. فواید این نوع محتوا را با کپی ناکارآمد قربانی نکنید.

یک قدم عقب بردارید و به طور کلی به پست وبلاگ خود نگاه کنید. خواننده چه تجربه ای دارد؟ اگر کاربر فقط صفحه را اسکن می کند ، چه می بیند؟ آیا تیتر نشانه خوبی از آنچه در مورد وبلاگ است ارائه می دهد؟ آیا وبلاگ شما با کلمات کلیدی ، پیوندها و برچسب زدن مناسب بهینه شده است تا یافتن و مصرف آن آسان باشد؟

برای تشویق تعامل و افزایش زمان در صفحه ، از انتقال واضح استفاده کنید ، و تصاویر ، فیلم ها و GIF را وارد کنید. با وارد کردن تصاویری هر ۴۰۰ کلمه یا بیشتر ، شما محتوا را در “قطعات” شکسته می کنید که به جلوگیری از اضافه بار اطلاعات کمک می کند. برای ایجاد نسخه مختصر ، از ابزاری مانند HemingwayApp و ProWritingAid استفاده کنید.

اشتباه شماره ۲: ساختار کلید واژه غیرمترقبه

تحقیقات کلمات کلیدی ممکن است در بسیاری از موقعیت ها به جستجوی معنایی برگردانده باشد ، اما هنوز یک تاکتیک مهم سئو است. کلیه محتوای سایت شما باید با موضوع و کلمه کلیدی مرتبط باشد تا به کاربر کمک کند تا به راحتی در سایت حرکت کند و محتوایی را که جستجو می کند پیدا کند. و اگرچه سازماندهی در مورد موضوعات مهم است ، بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، شما نمی دانید مخاطبان شما چه سؤالاتی را مطرح می کنند و مباحث مورد علاقه آنها. اگر نمی خواهید برای مخاطبان و نیازهای آنها بنویسید ، برای چه کسی می نویسید؟

کلمات کلیدی به عنوان پلی بین محتوای اطلاعاتی و قصد کاربر عمل می کنند. برای وبلاگها ، روی عبارات کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید. این عبارات به طور معمول با چگونگی ، چه ، زمان ، کجا و چرا آغاز می شوند. شما همچنین باید در مورد عبارات عملی که ممکن است در موتورهای جستجو محبوب باشد ، مانند “نکات” مقالات یا “چگونه” را انجام دهید. همچنین از سئو سئو معنایی بهره می برد. انجام این کار به شما امکان می دهد محتوای جامع و خواندنی تری ایجاد کنید که می تواند رتبه بندی بسیاری از عبارات کلمات کلیدی مختلف ، واجد شرایط بودن قطعه های برجسته و پاسخگویی به سؤالات کاربر بیشتر باشد.

کلمه اخطار: امکان بهینه سازی بیش از حد مطالب شما وجود دارد. پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده از کلمات کلیدی بارها و بارها در یک پست تا جایی که غیرطبیعی می شود ، محتوای شما را با عنوان هرزنامه علامت گذاری می کند. پر کردن کلمات کلیدی ، خوانایی مطالب شما را نیز از بین می برد. گرچه مهم است که وبلاگ و صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی بهینه کنید ، بیش از حد از آن استفاده نکنید.

اشتباه شماره ۳: فیلم ها و تصاویر غیرقابل استفاده

علاوه بر کپی صفحه بهینه سازی نشده ، ممکن است در بهینه سازی فیلم ها و تصاویر خود برای جستجوی اطلاعات نیز گم شوید. بسیاری از وبلاگ نویسان هنوز این بخش از بهینه سازی سئو را از دست نمی دهند و این تأثیر منفی بر زمان بار دارد. همیشه باید متن alt alt ، از جمله کلید واژه (های) صفحه را بهینه کنید. تصاویر در سایت باید به صورت .jpg قالب بندی شوند و کلیه تصاویر برداری باید به صورت .png قالب بندی شوند.

از نظر فیلم ها ، تمام فیلم های خود را در یک مکان میزبانی کرده و یک نقشه سایت ویدیویی بسازید تا در موتورهای جستجو آنها را ببینید. مانند سایر انواع محتوا ، شما باید توضیحات متا را برای صفحات دارای ویدیوهای دارای کلمات کلیدی هدفمند بهینه کنید و حاشیه نویسی و یک تماس برای اقدام را درج کنید.

اشتباه شماره ۴: سرمایه گذاری در پیوندهای پرداخت شده

پیوندهای پرداخت شده فقط شکل دیگری از تبلیغات مناسب است؟ ممکن است برخی از وبلاگ نویسان چنین تصور کنند ، اما قبول لینک های پرداخت شده در سایت شما (یا تبلیغ آنها در سایت های دیگران) ایده بد است. گوگل و سایر موتورهای جستجو پیوندهای پرداخت شده را راهی برای افزایش مصنوعی رتبه بندی SEO شما می دانند و در صورت گرفتن شما ، شما را برای شرکت در چنین طرح هایی جریمه می کنند. بهتر است از جاده بلند استفاده کنید و از میانبرها خودداری کنید. در پایان ، استفاده از تاکتیک های کلاه سفید برای افزایش رتبه های شما ، یک استراتژی مؤثر تر خواهد بود.

خطای شماره ۵: پیوندهای داخلی متناقض

پیوند داخلی یکی از نادیده گرفته ترین بخش های بهینه سازی سئو است که بسیاری از وبلاگ نویسان آنها را متناقض یا مطابق با بهترین شیوه ها اضافه می کنند. آنجابسیاری از راه های ارتباط موثر داخلی می توانند به وبلاگ شما در رسیدن به SEO نیروانا کمک کنند.

پیوند داخلی:

     

  • اختیارات را در سراسر وب سایت خود توزیع می کند
  •  

  • معماری سایت را تعریف می کند و مهمترین صفحات شما را به موتورهای جستجو نشان می دهد
  •  

  • مسیرهای کاربرپسندی را در وب سایت خود ایجاد می کند
  •  

  • نمایه های مرتبط با صفحات وب از طریق کلمات کلیدی شما در متن لنگر پیوندی استفاده می کنید
  •  

  • با باز کردن صفحات وب مرتبط با عمق ، سرعت خزیدن را افزایش می دهد

اگر بیشتر تلاشهای سئو خود را روی Backlink ها متمرکز می کنید ، خوشحال می شوید که می دانید که از طریق پیوند داخلی می توانند تقویت شوند.

Backlink

بهترین روش نشان می دهد که باید حداقل سه یا پنج پیوند داخلی در هر پست وبلاگ وجود داشته باشد ، و همچنین یک منوی ناوبری در صفحه اصلی شما وجود دارد تا پیوندهایی را به صفحات غیر قابل دستیابی ارائه دهد. برای تعیین اینکه پیوندهای داخلی شما در حال حاضر و کدام پیوندها بیشترین اختیار را دارند ، یک ممیزی شکاف انجام دهید. سپس پیوندهای داخلی را در این صفحات به صفحات داخلی مهم دیگر قرار دهید تا آن مرجع را در وبلاگ خود و وب سایت بیشتر توزیع کنید.

در یک یادداشت مرتبط ، اهمیت داشتن نقشه نقشه را فراموش نکنید. ایجاد نقشه سایت اطمینان می دهد که تمام صفحات شما به درستی ایندکس شده و خزیده می شوند (در صورت تمیز بودن و بهینه سازی آنها از دیدگاه سئو). برای دسته بندی مطالب خود تمام متن لنگر را بهینه کنید و برای هر پیوند عبارات مختلفی استفاده کنید تا وبلاگ و صفحات وب شما برای جستجوی چندگانه رتبه بندی شوند.

خطای شماره ۶: خراشیدن محتوای سایر سایت ها

سرقت ادبی اشتباه است ، و گرچه ممکن است محتوای در اینترنت مانند بازی عادلانه به نظر برسد ، اما استفاده از کلمات شخص دیگری به عنوان شخص شما در مقادیر زیادی (و عدم بازگشت آنها به آنها) تأثیر منفی بر جای شما در موتورهای جستجو خواهد گذاشت. Google این را “محتوای تکراری” می نامد.

به انتشار محتوای اصلی خود بپردازید و به یاد داشته باشید که گوگل فقط به عنوان اصلی اعتبار می بخشد – حتی اگر برای پست اصلی پیوند برقرار کنید.

خطای شماره ۷: تبلیغ محتوای ضعیف

یکی از بدترین خطایی که یک وبلاگ نویس یا مارک می تواند ایجاد کند ، تبلیغ نکردن مناسب محتوای آنها است. بازاریابان اغلب فکر می کنند که یک محتوای عالی باید به طور خودکار تعداد پیوندها را به خود جلب کند و براساس نوشتن نسخه و تصاویر آن به تنهایی رتبه بندی شود. اما این به ندرت است. برای موفقیت ، محتوای عالی نیاز به تبلیغ دارد و باید از نقطه نظر جستجو به درستی بهینه شود. محتواهایی که در یک دامنه جوان منتشر می شوند ، می توانند بدون ایجاد تبلیغات ، لینک های پشتیبان یا سهام اجتماعی جمع کنند.

در اینجا برخی از راه هایی که می توانید Backlink ها را کسب کنید که استراتژی SEO شما را تسریع می کند ، آورده شده است.

     

  • برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود به تأثیر گذاران و مشتریان فعلی در رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.
  •  

  • از کارمندان بخواهید مطالبی را که تولید می کنید به اشتراک بگذارند.
  •  

  • برای به اشتراک گذاری بیشتر ، محتوای وبلاگ را در اینفوگرافیک یا ویدیو مجدداً تکرار کنید.
  •  

  • با وب سایتهای مشابه (غیر رقبا) تماس بگیرید و از آنها بخواهید که آیا محتوای شما را به اشتراک می گذارند بپرسید.
  •  

  • محتوای خود را ارسال کنید تا پیوندهای شکسته مربوط را در سایت های معتبر جایگزین کنید.
  •  

  • درخواست یک نقل قول از یک رهبر صنعت را در سایت خود قرار دهید. هر زمان که وبلاگ را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، این فرد را برچسب گذاری کنید.
  •  

  • برای دریافت محتوا در مقابل مخاطب مناسب ، یک کمپین رسانه ای پولی را اجرا کنید.

محتوایی که استفاده نمی شود یک سرمایه گذاری از دست رفته است. اگر به خوبی تولید و تبلیغ شود ، محتوای وبلاگ می تواند به عنوان یک مولد مؤثر سرب ورودی استفاده شود. سیگنال های اجتماعی و کاربر در رتبه بندی ارگانیک بسیار موثر هستند ، بنابراین محتوا را به اشتراک بگذارید که احتمالاً کاربران شما بسیار جذاب به نظر می رسند.

نتیجه گیری

استراتژی سئو شما باید با استراتژی محتوای شما همگام باشد و نقش اساسی در موفقیت آن دارد. امیدوارم مراحل بالا فرصتی برای اصلاح و بهبود استراتژی کلی محتوای خود به شما ببخشد. از این مسائل دوری کنید ، و در مسیر رده بندی بالاتر قرار خواهید گرفت.

<