چه ، چرا و چگونه رسانه های اجتماعی برای آموزش عالی

بخش بزرگی از استفاده روزانه اینترنت ما حول رسانه های اجتماعی می چرخد.

این امر به ویژه در مورد نسل های جوان صادق است و فرصتی عالی برای مؤسسات آموزش عالی که امیدوار هستند دانشجویان جدید را ترغیب به ثبت نام کنند ، فراهم می کند.

دانشجو

یک استراتژی محکم در رسانه های اجتماعی می تواند به ثبت نام در ثبت نام کمک کند ، و بسیاری از مربیان جهانی در حال حاضر بهترین روشها را برای استفاده درست از این روش استفاده می کنند.

بدیهی است که بازاریابی در رسانه های اجتماعی پتانسیل زیادی دارد ، آموزگاران فقط باید بدانند که چگونه شروع کنند.

مزایای رسانه های اجتماعی (و دیگران چگونه آن را انجام می دهند) چیست؟

تقریباً ۹۰٪ از بزرگسالان بین ۱۸ تا ۲۹ سال از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند – مرکز تحقیقات پیو

این توییت

برخی از مؤسسات آموزش و پرورش قبلاً روشهایی را برای پیاده سازی رسانه های اجتماعی موفق برای آموزش عالی پیدا کرده اند و از این طریق برای ارتباط با دانشجویان با استفاده از صداهای قابل اعتماد در سکوهایی که هر روز از آنها استفاده می کنند ، استفاده می کنند.

اما راههای کلیدی که رسانه های اجتماعی می توانند به کالج ، دانشگاه یا شرکت آموزشی شما کمک کنند تا پاداش یک استراتژی عالی رسانه های اجتماعی را به دست بیاورند چیست؟

۱ ٫ تعامل دانشجویی را افزایش دهید

دانشگاه کلمبیا هر سال سرمایه گذاری سالانه اعانه سرمایه گذاری برگزار می کند تا کلمبیایی ها را در همه جا گرد هم آورد تا تأثیر بزرگی بر دانشجویان ، اساتید و محققانی که جهان را تغییر می دهند تأثیر بگذارد.
سرمایه گذاری

آنها با استفاده از بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی ، تلاش های جمع آوری کمک های خود را با کمک برخی سفیران رسانه های اجتماعی بسیج کرده و فارغ التحصیلان خود را درگیر و پخش جریانی ویدئویی زنده به مخاطبان گسترده در کانال های رسانه های اجتماعی خود کردند.

در سال ۲۰۱۷ ، جمع آوری کمک های مالی ۲۴ ساعته از ۱۵،۰۸۸ اهدا کننده هدایا در سراسر ایالات متحده ، به علاوه بیش از ۵۰ کشور دیگر ، به ۱۵٫۶ میلیون دلار باورنکردنی دست یافت و به همراه بیش از ۵۰ کشور دیگر تشکر کرد.

دلار

رسانه های اجتماعی پتانسیل گسترده ای برای رشد مخاطب دارند و با تبلیغات پولی ، می توانید بر اساس موقعیت ، سن و یا علایق خود ، گروههای بسیار مشخصی را در مخاطبان خود قرار دهید.

اگر بودجه تبلیغات در موسسه شما محدود است ، سعی کنید با ایجاد گروه های طاقچه علاقه بیشتری به خود جلب کنید.

۲ ٫ افزایش آگاهی از برند

بیش از ۷۰٪ از چشم اندازها از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد گزینه های کالج خود استفاده می کنند ، به این معنی که ارائه دهندگان آموزش عالی می توانند مدتها قبل از بازدید رسمی از دانشگاه در دانشگاه ، ارتباط با آینده را آغاز کنند.

دانشگاه بریتیش کلمبیا از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن نوآوری در علوم با استفاده از توییتر برای درخشان کردن کانون توجه به پیشرفت های دانشکده و دانشجویان خود ، استفاده می کند و خود را به عنوان رهبر فکری در آن مناطق معرفی می کند.

با رعایت بهترین شیوه های بازاریابی رسانه های اجتماعی فقط برای یک یا دو سیستم عامل ، می توانید یک برند پر رونق را ایجاد کنید که افراد مدتها قبل از شروع فعالیت تحقیق در کالج شما به عنوان گزینه ای برای ثبت نام ، بشناسند.

۳ ٫ شماره ثبت نام درایو

از آنجا که چشم انداز دیجیتالی باعث می شود یادگیری آنلاین برای بسیاری از دانشجویان در مقطع دانشگاهی جذاب تر شود ، فشار بیشتری برای موسسات بالاتر در زمینه افزایش موفقیت در استخدام دانشجویان وجود دارد.

استخدام

دانشگاه نیو ساوت ولز در استرالیا در طی هفته استخدام سالانه خود از اجتماعی بهره می برد و برنامه های درسی ، دانشکده مدرسه و فرهنگ دانشگاه را با یک استراتژی رسانه های اجتماعی تعریف شده ترویج می کند.

این یک روش عالی برای دستیابی به افراد بیشتر است و می تواند تأثیر عمده ای بر دانشجویانی که بین چندین گزینه کالج پراکنده اند ، بگذارد.

کدام سیستم عامل می تواند برای آموزش عالی مؤثر باشد؟

واضح است که رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی امروز مردم است و این تأثیر در تحقیقات آنها برای دانشکده ها و مدارس گسترش می یابد.

تحقیقات نشان می دهد دانشجویان ۴۴ درصد بیشتر از تصمیم گیری در مورد تحصیل در خارج از کشور تحت تأثیر رسانه های اجتماعی هستند.

هر بستر مزایای منحصر به فردی دارد.

     

  • لینکدین و فیس بوک برای ساخت شبکه های حرفه ای با دانشجویان فعلی و فارغ التحصیلان عالی است.
  •  

  • سیستم عامل های ویژوال مدتی در حال افزایش است و ارائه دهندگان آموزش عالی می توانند از امثال Pinterest و Flipboard برای ساخت تصویر برند خود استفاده کنند.
  •  

  • Snapchat و اینستاگرام برای محتوای ویدئویی کوتاه مناسب هستند در حالی که یوتیوب به موسسات امکان می دهد یک بنیانگذار را در اطراف یک کانال ویدیویی اختصاصی بسازند.

با تمرکز بر داستانهای رسانه های اجتماعی ، که ترکیبی از فیلم های کوتاه ، عکس های خوب ، زیرنویس های عجیب و غریب و فیلترهای محبوب است ، آموزگاران می توانند مطالبی جذاب را منتشر کنند که دانش آموزان آینده نگر آن را قابل اعتماد و دسترسی آسان بدانند.

دانش آموز

رسانه های اجتماعی اکنون بخش مهمی از حفر هر مدرس استاین استراتژی بازاریابی را به منظور افزایش آگاهی از مارک ، ایجاد اشتغال دانشجویی انجام می دهد و مرجعی است که دانشجویان هنگام نیاز به کمک ، اطمینان یا پاسخ به آن می روند.

نکته اصلی این است که محتوایی ایجاد کنید که طنین انداز شود و تصاویر را ترغیب کند که به بهترین وجه نشان دهنده موسسه شما باشد. همچنین ، از قدرت وبلاگها – از دانشکده و دانش آموزان و دانشجویان فارغ التحصیلان – دست کم استفاده نکنید – با استفاده از سیستم عامل های ساده مانند وردپرس و Medium که می تواند از طریق بازاریابی محتوا برای رشد برند شما استفاده شود ، دست کم بگیرید.
بازاریابی محتوا

این باعث افزایش رتبه بندی جستجوی ارگانیک می شود ، که ممکن است دانش آموزان هنگام تحقیق در مورد گزینه های مختلف کالج ، تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

نتیجه گیری

تغییر در بازاریابی دیجیتال ثابت است ، اما با داشتن یک استراتژی عالی در رسانه های اجتماعی ، مؤسسات آموزش عالی می توانند چشم اندازها ، فارغ التحصیلان و دانشجویان فعلی را در دستگاه ها و رسانه هایی که هر روز از آنها استفاده می کنند درگیر کنند.

دیجیتال

با توجه دقیق مخاطبان و بودجه شما ، می توانید آگاهی از مارک را افزایش داده و شماره ثبت نام را با برخی بازاریابی هوشمندانه در رسانه های اجتماعی هدایت کنید.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

داستانهای مرتبط

آموزش و رسانه: نحوه ایجاد یک استراتژی مؤثر PR

تحصیلات
مربیان

چه مؤسسات آموزشی می توانند برای حفظ ارتباط در عصر دیجیتال انجام دهند؟

بازاریابی دیجیتال
تحول دیجیتال
آموزش

فناوری در آموزش عالی: بعد کدام است؟

تحصیلات
مربیان